Blog

gedachtegoed

Consistentie of aanpassingsvermogen

 | 
Moeten organisaties nu juist flexibel kunnen inspelen op veranderingen of juist een consistent hun strategie volgen?
gedachtegoed

Budgetteren op schaarste

 | 
Budgetteren kost veel (schaarse) tijd en energie en levert vaak maar weinig inspiratie. Focus op de hoofdlijnen.
actie

Bent u onze zomergast?

 | 
De zomer zet mensen vaak aan tot het zoeken naar inspiratie hoe het beter kan. Wij kunnen helpen.
gedachtegoed

Meer omzet? Dat kan creatiever

 | 
Ondernemers vinden dat zij creatiever mogen zijn in hun commercie. Het is maar hoe je het bekijkt.
Actie

De nieuwe strategie is doen

 | 
De Success & Value Index geeft een haarscherp beeld van wat u als eerste aanpakt om te verbeteren.
Case

Uitgerekende zaak

 | 
Wij hebben een Businessmodel Calculator ontwikkeld waarmee u inzicht krijgt in de haalbaarheid van uw plannen.
Gedachtengoed

De economie van kennis

 | 
kennisdeling
Voor veel bedrijven is kennisdeling cruciaal. Hoe kan het dat dit ondanks allerhande systemen toch niet altijd goed lukt.
Gedachtengoed

Slim prijsbeleid – slimme klanten

 | 
prijsbeleid voor trotse klanten
Met een slim prijsbeleid kun je klanten verleiden meer af te nemen. Daarvoor biedt de psychologie handige methodieken.
Cases

Strategisch Vijfjarenplan

 | 
vijfjarenplan
Na hun eerste lustrum wilde deze farmaceut een doortimmerd en gedragen vijfjarenplan.