De beste stuurlui staan aan wal zegt men – en dat is ook weleens het (terechte) kritiek op adviseurs.  Dus zoals wij prediken in deze tijd van bezinning en reflectie was Seizoen Vijf aan een ons eigen medicijn toe!

Zitten wij in een flow? Hebben wij onze Koers en Karakter in balans? Wat staat ons te doen om in het Vijfde Seizoen te komen?

Confronterend om te zien dat we onze Koers best wel goed op orde hebben maar dat ons Karakter (vooral Organisatie Discipline) voor verbetering vatbaar is. Dus Arnold Steenbeek van Heart Selling moest er hard aan trekken om ‘alle kikkers in de kruiwagen’ te houden om ons naar gedeelde doelen te leiden en elkaar open en eerlijk feedback te geven. Er was helaas geen honing om ons eigen medicijn lekkerder te laten smaken.

Zonder wrijving geen glans en daardoor is het resultaat een duidelijke productmarkt focus, een uitdagend doel voor 2021, een helder en meetbaar actieplan voor 2021 en met de benoeming van 2 CFO’s, éen voor Food en éen voor Fun, vast ook een lollig en lekker jaar. 

Als klap op de inmiddels verboden vuurpijl één ‘goed voornemen’ van ons allen.

 

“Niet treuzelen en het plan nog een keer bijschaven” – Pieter van Hengel

“Elke dag contact hebben met iemand uit het netwerk” -Sylvia Vrugt

“Niet harder maar vooral slimmer gaan werken door online tools in te zetten” – Karine Hustinx

“ Open staan en echt luisteren naar de intenties van anderen” – Suzanne Vink


 

 

 

WAT ZIJN JOUW GOEDE VOORNEMENS? We horen ze graag!

Maak een afspraak