Onze

diensten.

De opdrachtgevers van Seizoen Vijf hadden altijd een uitdagende ambitie. De markt waarin ze zaten was complex. Ze hadden het idee dat het beter kan, maar wisten niet precies hoe. Wij hielpen met het maken van onderbouwde en scherpe keuzes. Én  deze implementeren. Zo zorgden we samen voor een onderscheidende en toekomstbestendige
organisatie.

Veel voorkomende vragen:

Heldere visie & missie

Neem een helder standpunt in van wat je wilt betekenen voor je klant.

Stevige strategie

Maak je business model klaar voor een succesvolle toekomst.

Unieke positionering

Maak klanten duidelijk waarom zij voor jullie moeten kiezen.

Slimme marketing

Bereik je klanten effectiever door hen beter te kennen.

 

Hoe je ons kunt inzetten

Karine Hustinx

Karine is een door de wol geverfde interim manager die je communicatie-afdeling vlot trekt, in beweging brengt en op koers houdt.

Suzanne Vink

Suzanne heeft zich gespecialiseerd als verbinder. Dat doet zij als community manager maar ook in haar workshops voor het onderwijs op het gebied van AI.

Sylvia Vrugt

Sylvia heeft zich verbonden aan Kasteel de Haar om daar de afdeling Marketing & Programmering naar een volgend niveau te tillen. Sparren kan natuurlijk altijd.

Cases

Vereninging Leraren Schoolmuziek

,

We hielpen de VLS een krachtig verhaal te ontwikkelen om hun leden te verbinden en invloed uit te oefenen op de politiek en schoolbesturen. We identificeerden de ‘coachende’ docent als focus en creëerden strategische pijlers om het vakonderwijs te versterken.

Lees meer

Orthocenter

,

Voor Orthocenter, een landelijke keten in tandheelkunde, ontwikkelden we een Employer Brand Identity en Employee Journey om personeelstekorten aan te pakken en medewerkers beter te binden. We stelden verbeterpunten voor de huidige en nieuwe medewerkers op en zorgden voor een sterkere verbinding met de organisatie.

Lees meer

Liberty Global

,

We ontwikkelden een online marketingstrategie om B2B-salesleads te genereren voor Liberty Global tijdens de coronapandemie. De campagne richtte zich op het bereiken van NOC-managers en leidde tot nieuwe klanten via gerichte content en een whitepaper.

Lees meer

Korian

,

Voor Korian, een zorginstelling met vijf labels, ontwikkelden we een strategie om de conversie van brochure-aanvragen naar inhuizing te verbeteren. We optimaliseerden hun processen door de doelgroep te segmenteren en specifieke persoonlijke aandacht te bieden aan mensen met acute zorgvragen.

Lees meer

Hogeschool Leiden

,

We ontwikkelden een student journey voor Hogeschool Leiden om studiekeuze-activiteiten beter af te stemmen op de behoeften van toekomstige studenten. Door middel van workshops en doelgroepanalyses brachten we inzicht in het studiekeuzeproces en creëerden we een gestructureerde aanpak.

Lees meer

Wil je sparren over jouw kansen?

Kom een keer koffie drinken!

Bel
Mail