Onze

diensten.

Je hebt een uitdagende ambitie. De markt waar je in zit is complex. Je hebt het idee dat het beter kan, maar weet niet precies hoe. Wij helpen je met het maken van onderbouwde en scherpe keuzes. Én we helpen je deze te implementeren. Zo zorgen we er samen voor een onderscheidende en toekomstbestendige organisatie.

Wat wil jij aanpakken?

Heldere visie & missie

Neem een helder standpunt in van wat je wilt betekenen voor je klant.

Stevige strategie

Maak je business model klaar voor een succesvolle toekomst.

Unieke positionering

Maak klanten duidelijk waarom zij voor jullie moeten kiezen.

Slimme marketing

Bereik je klanten effectiever door hen beter te kennen.

Hulp nodig bij het kiezen?

Bel gerust. Dan zoeken we samen uit wat jullie het meest gaat helpen.

Concrete aanpak nodig?

Lees hoe we jouw routekaart naar verbetering kunnen maken.

Hoe je ons kunt inzetten

Incidenteel

Je kunt ons gewoon een keer vragen om mee te denken, een second opinion te geven, een lezing of workshop te geven of een sessie te faciliteren.

Integraal

We worden je externe afdeling die adviseert over de te doorlopen stappen en samen met je team tot een oplossing van je vraag komt en die helpt realiseren.

Interim

Als je niet genoeg capaciteit of specifieke expertise in huis hebt, komen we je afdeling versterken. Handen uit de mouwen, voeten in de klei.

Cases

Orthocenter

Voor Orthocenter, een landelijke keten in tandheelkunde, ontwikkelden we een Employer Brand Identity en Employee Journey om personeelstekorten aan te pakken en medewerkers beter te binden. We stelden verbeterpunten voor de huidige en nieuwe medewerkers op en zorgden voor een sterkere verbinding met de organisatie.

Lees meer

Liberty Global

We ontwikkelden een online marketingstrategie om B2B-salesleads te genereren voor Liberty Global tijdens de coronapandemie. De campagne richtte zich op het bereiken van NOC-managers en leidde tot nieuwe klanten via gerichte content en een whitepaper.

Lees meer

Hogeschool Leiden

We ontwikkelden een student journey voor Hogeschool Leiden om studiekeuze-activiteiten beter af te stemmen op de behoeften van toekomstige studenten. Door middel van workshops en doelgroepanalyses brachten we inzicht in het studiekeuzeproces en creëerden we een gestructureerde aanpak.

Lees meer

Wil je sparren over jouw kansen?

Kom een keer koffie drinken!