Met onze originele aanpak vergroot je je slagingskans
Als ambitieuze werkgever zoek je nieuwe medewerkers. Maar dat lukt minder goed dan eerst. Onze e-read laat je op een andere manier kijken.
We helpen je op weg met handige, soms ongemakkelijke vragen die je helpen een effectieve aanpak te maken. En we geven veel praktische tips uit de praktijk. Daarbij kijken we naar het complete plaatje. Het gaat tenslotte om je business model en je doelen. Dus wat voor werkgever ben je en wat bied je. Betrek vooral je huidige medewerkers daarin. Zo maak je echt werk van werven.

Wat veel organisaties over het hoofd zien:
Wat je zegt ben je zelf

Geef voordat je naar mensen gaat zoeken eerst eerlijke antwoorden aan jezelf over waar je voor staat en wat je ambities zijn
Kwestie van vraag en aanbod
Bedenk niet alleen wat je echt zoekt maar ook wat je echt te bieden hebt
Creativiteit loont
Ga creatief aan de slag met plekken en vormen die aanspreken bij de doelgroep die je voor ogen hebt
Wij hebben gewerkt met onder andere:


