Algemene Voorwaarden

Centraal bij ons staat vertrouwen en een positieve intentie om samen tot mooie oplossingen en resultaten te komen. Dat betekent dat we gewoon in overleg blijven en zaken die anders lopen dan gepland, bespreken. Daarnaast is het verstandig om duidelijke afspraken te maken over de verwachtingen van de samenwerking.

Praktijk loopt altijd anders

Onze offertes zijn gebaseerd op de concrete situatie en vraag van de opdrachtgever en bevatten meestal een programma met meerdere onderdelen en een planning. De praktijk leert dat dit vaak anders loopt. Die flexibiliteit is nodig. Dat betekent dat tijdig overleggen wanneer er consequenties zijn voor de inspanning en deadline.

Vakmanschap

Wij zullen altijd al onze expertise en creativiteit inzetten om het beste advies te geven. Daarbij zijn we afhankelijk van de informatie die de opdrachtgever ons toevertrouwd. Maar een groot deel van ons vak is geen exacte wetenschap; het is geen kwestie van ‘input is X, output is Y’. Daarom ligt de verantwoordelijkheid voor het volgen van ons advies ook altijd bij de opdrachtgever.

Betaling

Onze tarieven zijn exclusief BTW en eventuele kosten derden. Zoals bijvoorbeeld vormgeving van communicatiemateriaal of het huren van een locatie. De facturatie bespreken we in de kick-off bijeenkomst waar we vastleggen hoe we de samenwerking vormgeven. Gangbaar is dat we 30% bij verstrekking van de opdracht, 60% maandelijks gedurende de looptijd en bij afronding volgt de verrekening van eventueel meer of minder werk. Onze betalingstermijn is 14 dagen.

Eigendom

De stukken die wij krijgen om ons advies te ontwikkelen, blijven eigendom van opdrachtgever. Omgekeerd blijven de ideeën voor bijvoorbeeld naamgeving, producten, concepten ons eigendom, tot daar een passende vergoeding voor is betaald.

De volledige lijst van rechten en plichten van ons en van onze opdrachtgevers, zijn vastgelegd in onze algemene voorwaarden. Deze kunt u opvragen door even een mail te sturen.

Neem contact op