Bedrijfsstrategie

ontwikkeling

In onze ogen is bedrijfsstrategie cruciaal en kan geen enkel bedrijf zonder. Het helpt kiezen, het stimuleert, verbind en vormt de leidraad voor iedere medewerker. Daarom zorgen we dat je nieuwe strategie simpel en helder is verwoord, reproduceerbaar en stimulerend is. Zodat hij echt bruikbaar wordt.

Hoe makkelijk je resultaat kunt boeken met een uitgesproken strategie blijkt uit een aantal voorbeelden van andere klanten. De ervaring leert dat onze hybride werkwijze in de praktijk goed werkt. Tot slot delen we graag onze kennis met je in een aantal interessante artikelen.

Cases

Met een student Journey help je de student met kiezen

Met een student Journey help je de student met kiezen
STUDENT JOURNEY: breng de behoeften van de student in kaart Een student journey helpt om ...

Een succesvolle community speelt in op behoeften

Een succesvolle community speelt in op behoeften
Essentieel voor elke community: doen waar leden behoefte aan hebben. De Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants ...

Strategie wordt concreet met productconcept

Strategie wordt concreet met productconcept
Strategie wordt concreet met productconcept Een bedrijfsstrategie is meer dan alleen een plan op papier ...

Verhogen conversie vraagt andere rollen en processen

Verhogen conversie vraagt andere rollen en processen
Verhogen conversie vraagt andere rollen en processen Meer omzet; dat wil iedereen wel. Maar wanneer ...

Wel verbinding, geen vereniging? In gesprek met de voorzitter van NOC NSF

Wel verbinding, geen vereniging? In gesprek met de voorzitter van NOC NSF
Voorzitter NOC*NSF Anneke van Zanen-Nieberg signaleert tien kansen voor verenigingen In een tijd waarin de ...

Bedrijfsstrategie

ontwikkeling

Samenwerken aan een strategisch vraagstuk is altijd maat-, en mensenwerk. We kijken samen met de klant naar de markt en naar de kwaliteiten van het karakter van de organisatie. We hebben hiervoor de koers & karakter dynamiek ontwikkeld. ​

Dit doen we door workshops met het team bij de klant te organiseren, gesprekken te voeren met medewerkers, deskresearch te doen en terugkoppel sessies te geven.

Ter ondersteuning van de fysieke sessies maken we gebruik van de Strategie Werkplaats; onze digitale omgeving waar de klant met het team werksessies voorbereidt aan de hand van opdrachten, dialogen en enquêtes. Zo hebben we alle uitkomsten van sessies en dialogen op een plek en is goede vastlegging en opvolging goed geborgd. ​

Onze persoonlijke stijl laat zich het beste omschrijven als energiek, creatief en flexibel. We denken actief mee over keuzes van onze klanten en deinzen er niet voor terug onze mening te geven.

Kennisplaats

Gedrag

vijfjarenplan
Wat bedoelen we met gedrag? Met gedrag bedoelen we alle handelingen én uitingen van een ...

Aanbod

Aanbod
Wat is aanbod? Je aanbod is dat wat jij je doelgroep te bieden hebt. Je ...

Identiteit

prijsbeleid voor trotse klanten
Wat is identiteit? Identiteit is wie je bent. Zo simpel is het. Althans, zo simpel ...

Community

Community
Wat is een community? Een community is een groep mensen met dezelfde interesses, normen of ...

Upselling en cross-selling

Upselling en cross-selling
https://111.wpcdnnode.com/seizoenvijf.nl/wp-content/uploads/2023/11/boodschappen.jpgWat is upselling en cross-selling Upselling is het promoten van aanvullende functionaliteiten of modules van ...

Sales

Sales
Wat is sales? Sales is simpel gezegd het proces waarbij er producten en/of diensten worden ...

Visie

Visie
Wat is een visie? Een visie wil zeggen dat je een idee hebt hoe iets ...

Missie

Missie
Wat is een missie? Een missie hebben betekent letterlijk dat je een doel hebt een ...

Jaarplan maken

Jaarplan maken
Een andere manier van jaarplannen maken In een jaarplan staan de doelstellingen voor volgend jaar ...

Inzicht in je leden

Inzicht in je leden
Inzicht in je leden, wat willen ze nu echt? Toegevoegde waarde bieden vraagt om weten ...

Contact

Poeh nu ben ik wel toe aan een bakkie koffie