Cases

Hoe zorg je dat je event aansluit op je deelnemers?

Hoe zorg je dat je event aansluit op je deelnemers?

Je doel is heilig, wat wil je eigenlijk bereiken? Je organiseert een event voor een bepaald doel Een open dag ...
Verder Lezen
Ouderenzorg is meer dan steunkousen aantrekken

Ouderenzorg is meer dan steunkousen aantrekken

Hoe je de beeldvorming rondom ouderen langzaam kan veranderen Ik loop op een markt waar zorginstellingen zich presenteren aan studenten ...
Verder Lezen
kapitein van het schip

Een goed functieprofiel; hoe maak je die?

MET EEN AFDELINGSSCAN EEN NIEUW PROFIEL SCHETSEN “Help, ons hoofd communicatie gaat na 43 jaar weg! Ze heeft het fantastisch ...
Verder Lezen
Verhogen conversie vraagt andere organisatie

Verhogen conversie vraagt andere organisatie

Een particuliere instelling voor ouderenzorg met vijf labels en ruim 40 zorghuizen stelde ons de vraag; wat moeten we doen ...
Verder Lezen
Hoe de communicatieafdeling een strategische rol krijgt

Hoe de communicatieafdeling een strategische rol krijgt

Meer impact door op te treden als business partners In het waarmaken van de ambities van een organisatie is communicatie ...
Verder Lezen
Organiseer een event en vind teamspirit

Organiseer een event en vind teamspirit

Ontmoeten doe je zo; faciliteer en activeer kennismaking Het park Hoge Veluwe en de Hogeschool Leiden ontdekten het deze week ...
Verder Lezen
DE ZOEKTOCHT NAAR WAARDEVOLLE CONTENT

DE ZOEKTOCHT NAAR WAARDEVOLLE CONTENT

Hoe een contentstrategie en een social media content kalender helpen bij het vinden van de ‘sweet spot’ Ook voor ons ...
Verder Lezen
Pionieren met persoonlijke leerpaden

Pionieren met persoonlijke leerpaden

De Hogeschool van Amsterdam (HvA) klopt aan bij Seizoen Vijf met een communicatievraag. Altijd leuk om teruggevraagd te worden! Eerder ...
Verder Lezen
De kracht van samen de merkidentiteit bepalen

De kracht van samen de merkidentiteit bepalen

Je marketingcommunicatie vertrekt vanuit je merkprofiel. Dus toen Crunchr - een scale-up op het gebied van workforce analytics - ons ...
Verder Lezen
NATUURLIJKE VERVERSING - WAT IS CREATIVITEIT?

NATUURLIJKE VERVERSING – WAT IS CREATIVITEIT?

Voor ons is het zo klaar als een klontje; wil je als organisatie overleven, van toegevoegde waarde blijven, dan zul ...
Verder Lezen