Blog

gedachtegoed

Ouderenzorg is meer dan steunkousen aantrekken

|
Ouderenzorg is meer dan steunkousen aantrekken
Het is hard nodig de beeldvorming rondom ouderenzorg te veranderen om zorgpersoneel te vinden. Als zorginstelling kun je in ieder ...
gedachtegoed

Zinvol budgetteren in onzekere tijden

|
Zinvol budgetteren in onzekere tijden
In vijf stappen naar een zinvolle budgettering en planronde ...
cases

Waardering huidige medewerker als recruitmentstrategie

|
Waardering huidige medewerker als recruitmentstrategie
Hoe de waardering van je huidige medewerkers leidt tot een betere employer branding ...
cases

Een goed functieprofiel; hoe maak je die?

|
kapitein van het schip
Hoe een scan van de communicatieafdeling helpt bij het maken van een goed profiel voor het afdelingshoofd ...
actie

Strategisch communicatie talent ontdekken

|
Strategisch communicatie talent ontdekken
Je hebt veel meer talent in huis dan je denkt. Haal die boven water en benut ze ...
gedachtegoed

Hoe de communicatieafdeling een strategische rol krijgt

|
Hoe de communicatieafdeling een strategische rol krijgt
De communicatieafdeling moet meer inzetten op impact en bijdragen aan de strategie, in plaats van te focussen op output ...
cases

Communicatieafdeling van productiehuis naar business partner

|
Hoe je een communicatieafdeling uitbouwt van een productiehuis naar een business partner.
Hoe de invulling van een nieuw hoofd communicatie de afdeling helpt naar een nieuwe rol van businesspartner van de afdeling ...
gedachtegoed

Organiseer een event en vind teamspirit

|
Organiseer een event en vind teamspirit
Organiseer een event om mensen te betrekken bij je plannen en vindt teamspirit ...
gedachtegoed

Voorkom dat het effect van een opleiding verdampt

|
Voorkom dat het effect van een opleiding verdampt
Tips om te zorgen dat het effect van opleiding niet verdampt en zowel de organistie, de klant als de medewerker ...
gedachtegoed

Merkidentiteit is meer dan een mooie verpakking

|
Merkidentiteit is meer dan een mooie verpakking
Voor een onderscheidende merkidentiteit gaat het niet alleen om de verpakking ...